Με στόχο την ενσωμάτωση φιλαναγνωστικών δράσεων στη σχολική ζωή των παιδιών, οι οποίες αποτελούν τη βάση της πολυεπίπεδης καλλιέργειας του προφορικού και γραπτού λόγου της ελληνικής γλώσσας και με κίνητρα, αφενός τη μέριμνα για το περιβάλλον κι αφετέρου την εξοικείωση με τα ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη μαθησιακή διαδικασία, οι μαθητές/τριες της Γ΄τάξης δημιούργησαν με έναν πρωτότυπο τρόπο το δικό τους ψηφιακό, περιβαλλοντικό παραμύθι.
Αρχικά πραγματοποιήθηκε ανάγνωση παιδικών βιβλίων με ήρωες ζώα που ζουν σε διαφορετικά οικοσυστήματα κι έπειτα επιλέχτηκαν χαρακτηριστικοί εκπρόσωποι από το καθένα. Έχοντας θέσει ως προβληματική κατάσταση του παραμυθιού τις αιτίες και τις συνέπειες της περιβαλλοντικής ρύπανσης, τα παιδιά συνεργατικά και με την υποστήριξη της υπεύθυνης εκπαιδευτικού το συνέγραψαν. Στη συνέχεια ζωγράφισαν τις εικόνες του κι έπειτα, το αποτέλεσμα ψηφιοποιήθηκε μέσω του εύχρηστου εκπαιδευτικού εργαλείου story jumper.
Στο τέλος, οι μικροί συγγραφείς "έντυσαν" με τις φωνές τους το βιβλίο που δημιούργησαν και συμφώνησαν με χαρά ότι θα επαναλάβουν σίγουρα την παραπάνω δημιουργική διαδικασία με την επόμενη ευκαιρία που θα τους δοθεί.
Τα οφέλη που αποκόμισαν ποικίλα: η χαρά της δημιουργίας και της συνεργασίας, η ανατροφοδότηση από την ομάδα που νοιάζεται για το παραγόμενο αποτέλεσμα, η καλλιέργεια της κρίσης και της σκέψης, η δημιουργία ενεργών πολιτών που προβληματίζονται και ενεργούν για το περιβάλλον, η εξοικείωση με την ψηφιακή τεχνολογία, η αγάπη για το βιβλίο...
Επιμέλεια: Αρζόγλου Στεφανία ΠΕ70