QUIZIZZ !! Το παιχνίδι στην Εκπαίδευση



Συνδυάζοντας την παιδαγωγική και ψυχαγωγική διάσταση στη διδασκαλία ενός γνωστικού αντικειμένου παρωθούνται οι μαθητές και ανταποκρίνονται θετικά παράγοντας αποτελέσματα πολύ ικανοποιητικά στη μαθησιακή τους εξέλιξη. Το πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος "European Digital Classroom" προσφέρεται για την εφαρμογή των παραπάνω τη στιγμή που επιτρέπει, υποστηρίζει και προωθεί την ενσωμάτωση νέων τεχνολογικών εργαλείων στην εκπαιδευτική πρακτική. Το Quizizz είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο με το οποίο οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δημιουργήσουν ή να αξιοποιήσουν από τις υπάρχουσες βάσεις δεδομένων παιχνίδια ερωτήσεων στο πλαίσιο ενός σχολικού μαθήματος ανεξαρτήτως γνωστικού αντικειμένου. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα με τρόπο παιγνιώδη, άμεσα να αυτο-αξιολογούνται ως προς την εμπέδωση της νέας γνώσης και να λαμβάνουν την κατάλληλη ανατροφοδότηση. Πολλαπλά τα οφέλη, καθώς, καλλιεργείται το κίνητρο και η ενασχόληση με μαθησιακά αντικείμενα, υποστηρίζεται η ομαδικότητα, η συνεργασία, αναπτύσσονται διαστάσεις κριτικής σκέψης μέσω αυτο-αξιολογικών και ετερο-αξιολογικών κριτηρίων. Οι μαθητές/τριες της Γ' τάξης γνώρισαν το Quizizz στο μάθημα της Ιστορίας. Mε την καθοδήγηση της δασκάλας έπαιξαν το κουίζ στην τάξη (ο διαδραστικός πίνακας και ο υπολογιστής της τάξης τα μέσα προβολής) όλοι μαζί μετά την άμεση διδασκαλία μιας νέας ενότητας του σχολικού βιβλίου της Ιστορίας. Αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών και οι εκδηλώσεις χαράς τόσες που φανέρωσαν την επιτακτική ανάγκη της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών στην καθημερινή διδακτική πράξη. Ασφαλώς, οι μαθητές της Γ΄τάξης θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμαστούν μέσω του Quizizz σε διαφορετικά διδακτικά αντικείμενα κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά.
                   Ο σύνδεσμος που παρατίθεται αφορά στο κουίζ του μαθήματος της Ιστορίας    
"12 Θεοί του Ολύμπου" 

Επιμέλεια-δημιουργία: Αρζόγλου Στεφανία ΠΕ70