Οι μαθητές/τριες της ΣΤ' τάξης εργάστηκαν σε ομάδες και δημιούργησαν το δικό τους ψηφιακό περιοδικό για τους αυτόχθονες λαούς. Αφορμή για την επιλογή του θέματος ήταν η πληροφορία ότι ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών κήρυξε το 2019 "Διεθνές Έτος Ιθαγενών Γλωσσών". Τα παιδιά διερεύνησαν το τι σημαίνει "ιθαγενής πληθυσμός" και αναρωτήθηκαν ποιοι λαοί ανήκουν σε αυτήν την ομάδα. Προβληματίστηκαν για τα ζητήματα προσδιορισμού της πολιτιστικής τους ταυτότητας και για την αγωνία διατήρησης της γλώσσας και των παραδόσεών τους. Στην αίθουσα πληροφορικής συνεργάστηκαν σε ομάδες των δύο και τριών ατόμων, έγραψαν τα κείμενά τους, τα συνόδευσαν με τις κατάλληλες φωτογραφίες και τα έστειλαν στην πλατφόρμα Madmagz.
Επιμέλεια: Κιτσούλη Δέσποινα ΠΕ70Σελίδες
- 2024-2027 Climate, a friend with character KA220 Erasmus plus
- 2024-2025 DigiTechMethods - KA210 Erasmus plus
- 2023-2026 Robots meet Arts - KA220 Erasmus plus
- 2023-2025 Climentre - KA210 Erasmus plus
- 2021-2023 Let's Join Hands for the World - ΚΑ210 Erasmus plus
- 2021-2024 Our Living Values - ΚΑ220 Erasmus plus
- 2019-2022 Explore Create & Know - ΚΑ220 Erasmus plus
- 2021-2023 School Eco Lighthouse - ΚΑ210 Erasmus plus
- 2022 Eco-Naturalists of the Future - POWER
- 2018-2021 European Digital Classroom - ΚΑ229 Erasmus plus
- 2018-2021 Act Green - ΚΑ229 Erasmus plus
- 2018-2021 Act Green2 - ΚΑ229 Erasmus plus
- 2014-2017 Healthy European Youth - ΚΑ220 Erasmus plus