Προγραμματισμός χωρίς ψηφιακή τεχνολογία (χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο)
Οι μαθητές/τριες της Β΄ Δημοτικού συμμετείχαν σε μια δραστηριότητα που αποδεικνύει ότι ο προγραμματισμός δεν απαιτεί απαραίτητα υπολογιστές και σύνδεση στο διαδίκτυο. Ήρθαν σε επαφή με βασικές έννοιες προγραμματισμού, όπως η λογική, η ακολουθία βημάτων, η επίλυση προβλημάτων με διασκεδαστικό και δημιουργικό τρόπο. Χρησιμοποιώντας απλά υλικά, όπως χαρτί, μολύβια, επιτραπέζια παιχνίδια και άλλα, οι μαθητές μαθαίνουν να σχεδιάζουν αλγόριθμους, να δίνουν οδηγίες με σαφή και λογική σειρά, ώστε να φέρουν εις πέρας μια συγκεκριμένη εργασία. Αναπτύσσουν δεξιότητες κριτικής σκέψης και στρατηγικής και στην περίπτωση της ομαδικής εργασίας εξασκούν την επικοινωνία και τον συντονισμό.
Οι δραστηριότητες προγραμματισμού χωρίς ψηφιακή τεχνολογία απευθύνονται σε μαθητές όλων των ηλικιών δίχως να απαιτείται προηγούμενη εμπειρία στον προγραμματισμό και καλλιεργούν τη λογική σκέψη, τη δεξιότητα επίλυσης προβλημάτων, την επικοινωνία, τη δημιουργικότητα, την προσαρμοστικότητα.
Επιμέλεια: Μαρία Ταχτσόγλου ΠΕ70