Στόχος της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι οι μαθητές/τριες να αναγνωρίσουν τις δεξιότητες που πρέπει να συνδυάζει ο ηγέτης και να εμπνευστούν, ώστε να λειτουργούν ως ηγέτες. Αρχικά, η εκπαιδευτικός έγραψε στον πίνακα τη λέξη Ηγεσία και πρόβαλλε μια παγωμένη εικόνα της ταινίας “Inspiration-Leadership”, προκειμένου να εκφράσουν υποθέσεις οι μαθητές για το περιεχόμενό της υποκινούμενοι από ερωτήσεις. Μετά την ολοκληρωμένη προβολή, μοιράστηκε στους μαθητές το φύλλο εργασίας ''Δεξαμενή εννοιών'' όπου κάθε ομάδα έπρεπε να επιλέξει τρεις έννοιες από τις αναγραφόμενες που θεωρούσαν ότι συνδέονταν άμεσα με την ταινία. Η εργασία αυτή αποτέλεσε αφόρμηση για συζήτηση, αλλά και για παράθεση προσωπικών βιωμάτων. Τα αποτελέσματα συνοψίστηκαν και παρουσιάστηκαν στην τάξη. Στη συνέχεια, οι μαθητές διάβασαν αποσπάσματα από το μυθιστόρημα του Τζωρτζ Όργουελ ''Η Φάρμα των Ζώων'' και η εκπαιδευτικός τους ενθάρρυνε να ''μπουν'' στην ιστορία ως ένα ζώο της φάρμας που καταδυναστεύεται κι έχοντας τον ρόλο, πλέον, του ηγέτη να παρακινήσει τα υπόλοιπα ζώα να ξεσηκωθούν γράφοντας μια αντίστοιχη ομιλία. Οι μαθητές έγραψαν ομαδικά τις ομιλίες και τις παρουσίασαν με δραματοποίηση.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης (SOFT SKILLS)
Επιμέλεια: Δήμητρα Σιδηροπούλου ΠΕ70