Επιμέλεια: Βάια Χρυσάνθη ΠΕ70
Σελίδες
- 2024-2027 Climate, a friend with character KA220 Erasmus plus
- 2024-2025 DigiTechMethods - KA210 Erasmus plus
- 2023-2026 Robots meet Arts - KA220 Erasmus plus
- 2023-2025 Climentre - KA210 Erasmus plus
- 2021-2023 Let's Join Hands for the World - ΚΑ210 Erasmus plus
- 2021-2024 Our Living Values - ΚΑ220 Erasmus plus
- 2019-2022 Explore Create & Know - ΚΑ220 Erasmus plus
- 2021-2023 School Eco Lighthouse - ΚΑ210 Erasmus plus
- 2022 Eco-Naturalists of the Future - POWER
- 2018-2021 European Digital Classroom - ΚΑ229 Erasmus plus
- 2018-2021 Act Green - ΚΑ229 Erasmus plus
- 2018-2021 Act Green2 - ΚΑ229 Erasmus plus
- 2014-2017 Healthy European Youth - ΚΑ220 Erasmus plus
Λίμνη Βιστωνίδα: γνωρίζω το παρελθόν, το παρόν, το μέλλον της
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στη θεματική «Φροντίζω το περιβάλλον», οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης γνώρισαν τη βιοποικιλότητα της λίμνης Βιστωνίδας. Αρχικά παρακολούθησαν ένα σχετικό βίντεο (https://youtu.be/-gWrBIIPjsQ?si=4-K9O4DtZrvbX6MR) (https://youtu.be/trzv9zihRto?si=bM2WsIY_KXXSdH6i) και στη συνέχεια χωρίστηκαν σε ομάδες με στόχο να δημιουργήσουν δύο κολάζ, ένα για τη χλωρίδα κι ένα για την πανίδα της λίμνης, τα οποία παρουσίασαν στην ολομέλεια της τάξης μετά την ολοκλήρωσή τους. Επίσης, παρακολούθησαν ένα βίντεο από το Noesis Θεσσαλονίκης (https://www.noesis.edu.gr/noesis-online/animation-movies/environment/food-chain/) όσον αφορά στην τροφική αλυσίδα. Συζήτησαν διεξοδικά για τις τροφικές αλυσίδες καθώς και για τη θέση του ανθρώπου σ’ αυτές. Έπειτα, έπαιξαν ένα διαδραστικό παιχνίδι και κατασκεύασαν την τροφική αλυσίδα των ζώων σε μορφή πυραμίδας. Τέλος, αναγνώρισαν τα προβλήματα που εμφανίστηκαν με την πάροδο του χρόνου, δημιούργησαν έναν εννοιολογικό χάρτη με τις έννοιες-λέξεις κλειδιά και πρότειναν λύσεις, που εάν εφαρμοστούν θα αλλάξουν το μέλλον της λίμνης Βιστωνίδας. Με έναυσμα τις προτεινόμενες λύσεις οι μαθητές/-τριες δημιούργησαν αφίσες αξιοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο Canva.