Δημιουργικότητα... μια ιστορία δρόμος

Το ζητούμενο;
Οι μαθητές να κατανοήσουν την έννοια της δημιουργικότητας, να ανακαλύψουν τρόπους που θα ενισχύσουν τη δημιουργικότητά τους, να αποκτήσουν ενεργητική συμμετοχή στη διαδικασία της μάθησης, να καλλιεργήσουν τον προφορικό και τον γραπτό λόγο.
Οι μαθητές/τριες της Ε΄τάξης παρακολούθησαν την ταινία "The artist and the kid" και με τη μέθοδο "Round Rabin" (κυκλικό Πέρασμα) ανέφεραν, αρχικά, την πρώτη λέξη που σκέφτηκαν για την ταινία και στη συνέχεια, απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με το περιεχόμενό της, εξέφρασαν υποθέσεις αλλά και συναισθήματα. Αργότερα, προβλήθηκε παρουσίαση με τους τρόπους ενίσχυσης της δημιουργικότητας και ακολούθησε συζήτηση για καθέναν από αυτούς. Στη συνέχεια διαβάστηκε μεγαλόφωνα η "Εικονο-ιστορία του τάγκραμ και μετά από μια σύντομη συζήτηση γι΄αυτήν, οι μαθητές κλήθηκαν να αναγνωρίσουν τα ζώα με τα 7 γεωμετρικά σχήματα που τους παρουσιάστηκαν, καθώς και να κατασκευάσουν το δικό τους ζώο-τάγκραμ. Έπειτα από την ολοκλήρωση της κατασκευής, τα παιδιά το ενέταξαν στην ιστορία της ταινίας δίνοντας το δικό τους τέλος. Κλείνοντας, οι μαθητές παρουσίασαν στην ολομέλεια της τάξης το τάγκραμ και την ιστορία τους.

Επιμέλεια: Δήμητρα Σιδηροπούλου ΠΕ70