Τι κερδίζουν οι μαθητές;
Αυτοπεποίθηση: ανακαλύπτουν τις δυνατότητές τους και μαθαίνουν να λύνουν προβλήματα μόνα τους.
Δημιουργικότητα: αναπτύσσουν τη φαντασία τους και δημιουργούν μοναδικά έργα.
Κριτική σκέψη: αναλύουν πληροφορίες και παίρνουν αποφάσεις.
Συνεργασία: συνεργάζονται με άλλα παιδιά για την επίλυση προβλημάτων.
Συμπερασματικά, η καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης είναι μια επένδυση για το μέλλον των παιδιών.
Αυτοπεποίθηση: ανακαλύπτουν τις δυνατότητές τους και μαθαίνουν να λύνουν προβλήματα μόνα τους.
Δημιουργικότητα: αναπτύσσουν τη φαντασία τους και δημιουργούν μοναδικά έργα.
Κριτική σκέψη: αναλύουν πληροφορίες και παίρνουν αποφάσεις.
Συνεργασία: συνεργάζονται με άλλα παιδιά για την επίλυση προβλημάτων.
Συμπερασματικά, η καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης είναι μια επένδυση για το μέλλον των παιδιών.
Οι μαθητές της Ε' και Στ' δημιούργησαν οι ίδιοι εικόνες σε λευκό καμβά με pixels χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους. Έπειτα, μέσω της εφαρμογής ZaplyCode δημιουργήθηκαν οι αντίστοιχοι κώδικες. Στη συνέχεια, οι κώδικες των μαθητών διαμοιράστηκαν τυχαία στις δύο τάξεις και, κάθε μαθητής, προσπάθησε να αποκωδικοποιήσει την εικόνα που είχε δημιουργήσει ένας συμμαθητής του. Οι μαθητές της Β' και Γ' με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτώβρη, ασχολήθηκαν με αντίστοιχους κώδικες. Με μεγάλο ενδιαφέρον σχημάτισαν την ελληνική σημαία, ενώ προσπάθησαν να προβλέψουν τη λέξη που κρυβόταν στο κάτω μέρος του καμβά.
Επιμέλεια: Ιωάννα Τζελέπη -Πληροφορικός, Κων/νος Τασίδης ΠΕ70,
Μαρία Ταχτσόγλου ΠΕ70