Στο πλαίσιο των δράσεων εκπαιδευτικής συνεργασίας, το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης παρέχει μεγάλο αριθμό επιμορφωτικών δράσεων για τη στήριξη της γαλλικής γλώσσας των δημόσιων σχολικών μονάδων της Βόρειας Ελλάδας. Ο στόχος των σχολικών εργασιών που προτείνει το Γ.Ι.Θ. είναι η ανάπτυξη μιας ενεργητικής και επικοινωνιακής μεθόδου εκμάθησης της γαλλικής γλώσσας, ώστε να ενισχύεται το κίνητρο των μαθητών για εμπλοκή στη μαθησιακή διαδικασία. Επιπλέον, οι σχολικές εργασίες που προτείνονται αποτελούν μία πρόταση για πρακτική επιμόρφωση στους εκπαιδευτικούς που το επιθυμούν, με τη συνδρομή της υπηρεσίας εκπαιδευτικής συνεργασίας του Γ.Ι.Θ. και των αρμόδιων Σχολικών Συμβούλων Γαλλικής γλώσσας.
Έτσι, στις 13 Φεβρουαρίου 2018, οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης που διδάσκονται τη γαλλική γλώσσα συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις (παιχνίδι, παντομίμα, διάλογος, ζωγραφική, κολλάζ, σταυρόλεξα, τραγούδια) στο δίωρο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Γαλλικού Ινστιτούτου. Η κ. Αθηνά Μίσσιου κέρδισε το ενδιαφέρον των μαθητών τόσο που κατέθεσαν ανοιχτή πρόταση συνεργασίας σε δράσεις της γαλλικής γλώσσας και για τους επόμενους μήνες της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.
Επιμέλεια: Αργυροπούλου Μαρία, δασκάλα γαλλικής γλώσσας
& Ξενόπουλος Κων/νος, δάσκαλος ΣΤ΄