Το σχολείο που αγαπώ!

Η δημιουργία θετικού κλίματος στο σχολείο είναι κομβικής σημασίας για την καλλιέργεια αρμονικών και συνεργατικών σχέσεων ανάμεσα σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας. Στο πλαίσιο αυτό, εκπαιδευτικοί και μαθητές/-τριες, ήδη από την πρώτη μέρα του σχολικού έτους, υπογράφουν το παιδαγωγικό συμβόλαιο, στο οποίο αποτυπώνουν τα αξιακά θέματα που θα διέπουν τις μεταξύ τους σχέσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Κατά τη φετινή σχολική χρονιά, οι μαθητές/-τριες της Στ΄ τάξης δημιούργησαν Στοχό-δεντρα, που αναδείκνυαν μέσα από τα κλαδιά τους τις αξίες της μάθησης / γνώσης, της συνεργασίας, της βοήθειας, της αλληλεγγύης, της υπευθυνότητας, της δημιουργικότητας, της χαράς, του σεβασμού κ.ο.κ. Ταυτόχρονα, τα παιδιά συνέθεσαν το Παζλ του/της καλού/-ής συμμαθητή/-τριας, το οποίο περιείχε τα χαρακτηριστικά / ιδιότητες του/της καλού/-ής συμμαθητή/-τριας σε συνδυασμό με τις πράξεις / ενέργειες που κάνει ή λέει. Οι συγκεκριμένες δράσεις εξελίσσονται σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους και εντάσσονται στα προγράμματα προαγωγής της ψυχικής υγείας και πρόληψης του σχολικού εκφοβισμού στο δημοτικό σχολείο.

Επιμέλεια: Βουτσιλά Ευριδίκη, ΠΕ70