Σελίδες
- 2024-2027 Climate, a friend with character KA220 Erasmus plus
- 2024-2025 DigiTechMethods - KA210 Erasmus plus
- 2023-2026 Robots meet Arts - KA220 Erasmus plus
- 2023-2025 Climentre - KA210 Erasmus plus
- 2021-2023 Let's Join Hands for the World - ΚΑ210 Erasmus plus
- 2021-2024 Our Living Values - ΚΑ220 Erasmus plus
- 2019-2022 Explore Create & Know - ΚΑ220 Erasmus plus
- 2021-2023 School Eco Lighthouse - ΚΑ210 Erasmus plus
- 2022 Eco-Naturalists of the Future - POWER
- 2018-2021 European Digital Classroom - ΚΑ229 Erasmus plus
- 2018-2021 Act Green - ΚΑ229 Erasmus plus
- 2018-2021 Act Green2 - ΚΑ229 Erasmus plus
- 2014-2017 Healthy European Youth - ΚΑ220 Erasmus plus
POWER : '' ECO-NATURALISTS FOR THE FUTURE''
Μάιος - Ιούνιος 2022: Φιλοξενία της 15/μελούς ομάδας μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών από σχολείο της Πολωνίας στο Δημοτικό Σχολείο Πλατέος Ημαθίας στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος POWER με θέμα: '' ECO-NATURALISTS FOR THE FUTURE'' . Την τελευταία εβδομάδα του Μάη φιλοξενήθηκε η ομάδα των εκπ/κών με τη συνοδεία του Σχολικού Συντονιστή της ευρύτερης περιοχής του σχολείου από την Πολωνία με στόχο την συζήτηση και τον σχεδιασμό του προγράμματος των δραστηριοτήτων, που θα υλοποιηθούν στο Δ.Σ.Πλατέος από 6 έως 10 Ιουνίου 2022. Η σχέση με τη φύση, οι αρνητικές επιπτώσεις των συμπεριφορών του ανθρώπου στο περιβάλλον, τα σύγχρονα ζητήματα, όπως η κλιματική αλλαγή, η μείωση των φυσικών πόρων, θα απασχολήσουν τις ομάδες των μαθητών. Μέσω ομαδοσυνεργατικών και βιωματικών προσεγγίσεων οι μαθητές/τριες θα δανείσουν τη φωνή τους στη Γη που υποφέρει σε μια προσπάθεια αφύπνισης και παρακίνησης των Πολιτών στον αγώνα για την Ειρήνη. Το πρόγραμμα POWER υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση με στόχο την ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας μεταξύ σχολικών κοινοτήτων, την άντληση κοινών νοημάτων και την καλλιέργεια κοινών στόχων μέσω της ανταλλαγής γνώσεων και πολιτισμικών πρακτικών. Το σχολείο χτίζει την ταυτότητα του Πολίτη ασκώντας τις δεξιότητες ζωής, επικοινωνίας, κριτικού στοχασμού και συνεργασίας προσφέροντας νέα περιβάλλοντα μάθησης.