Μέσω της εκπαιδευτικής ρομποτικής οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν ρομπότ παίζοντας, ενώ παράλληλα αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους στις θετικές επιστήμες και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα. Επιπλέον, η εκπαιδευτική ρομποτική παρέχει θετικά αποτελέσματα στο συναισθηματικό και κοινωνικό τομέα των παιδιών, συμβάλει στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, της αυτονομίας, της συγκρότησης και της ανάληψης ευθύνης σε προσωπικό επίπεδο.
Έχοντας κατά νου τα παραπάνω, το Δημοτικό Σχολείο Πλατέος, με την υποστήριξη της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Βέροιας (δανεισμός δύο πακέτων ρομποτικής lego mindstorms EV3), υλοποίησε δράσεις εκπαιδευτικής ρομποτικής: Τα παιδιά όλων των τάξεων δημιούργησαν τα δικά τους ρομπότ, τα προγραμμάτισαν, πειραματίστηκαν με αυτά, ενώ ταυτόχρονα έπαιξαν.
Το αμείωτο ενδιαφέρον των μαθητών/τριών κατέδειξε την επιθυμία τους για βιωματικούς, ανακαλυπτικούς και διερευνητικούς τρόπους μάθησης και γνώσης που εναρμονίζονται με την τεχνολογική εξέλιξη και με την εφαρμογή της επιστήμης.
Επιμέλεια: