Η λογοτεχνία ''βλέπει'' τον εκφοβισμό

"Μην κάνεις αγριάδες, γιατί θα βρεις μπελάδες!" Οι μαθητές/τριες της Β΄ Δημοτικού προβληματίστηκαν αρκετά με το τέλος αυτής της διασκεδαστικής κατά τα άλλα ιστορίας, που κάθε άλλο από πραγματική δεν ήταν η επίλυση του προβλήματος. Λαμβάνοντας σοβαρά την σημασία  του θέματος του εκφοβισμού, θελήσαμε να δώσουμε ένα τέλος που πραγματικά θα ήταν εφικτό σε τέτοια περίπτωση - όπου ένα παιδάκι πειράζει συνεχώς τους συμμαθητές/τριες του. Συζητήσαμε και οι μαθητές έδωσαν αρκετές εύστοχες προτάσεις.
"Πες, όχι, στο πείραγμα!" Πραγματοποιήθηκε δραματοποίηση: οι μαθητές/τριες ανάλαβαν τους ρόλους ''θύτη'' και ''θύματος''  σε διάφορα σενάρια και τους δραματοποίησαν σε συνεργασία με τη δασκάλα του τμήματος ένταξης.
"Λύκε, Λύκε, είσαι εδώ;" Οι μαθητές ασχολήθηκαν με χειροτεχνία, κάθε μαθητής έγραψε πάνω σε ένα χεράκι πέντε συμβουλές (μια σε κάθε δάχτυλο), τις οποίες συζήτησαν και συμφώνησαν προς αποφυγή και κατά του εκφοβισμού. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες έγιναν ποιητές/τριες και έγραψαν ένα μικρό ποίημα κατά του εκφοβισμού και μαζί με την χειροτεχνία δημιούργησαν μια μεγάλη αφίσα. Στο τέλος παρακολούθησαν την ταινία: ''Τα μπλε γυαλιά''
Επιμέλεια: Βασιλική Αθανασούλα ΠΕ70