Οι μαθητές των τάξεων Α΄ & Β΄ άσκησαν τη δεξιότητα ακρόασης μέσω μιας παραμυθοϊστορίας με τίτλο ''Το τερατάκι των χρωμάτων", η οποία αναφέρεται στις ημέρες που νιώθουμε μπερδεμένα συναισθήματα και προτείνει τρόπους να "ξεμπερδέψουμε το κουβάρι των συναισθημάτων". Οι μαθητές/τριες έπαιξαν με το "ζάρι των συναισθημάτων", με "το τερατάκι των εκφράσεων" και με "το βάζο των χρωματο-ερωτήσεων". Οι δραστηριότητες στόχευαν να βοηθήσουν τους μαθητές στην καλύτερη κατανόηση και αναγνώριση των βασικών συναισθημάτων λεκτικά και μη λεκτικά (μέσα από βλέμματα ή κινήσεις του σώματος). Οι "χρωματο-ερωτήσεις" συνέβαλαν στην έκφραση των συναισθημάτων και πρόσφεραν ευκαιρία για διεξοδική συζήτηση ως προς τους τρόπους διαχείρισης και υποστήριξης των συμμαθητών.
Επιμέλεια: Γιαννάκη Άννα, κοινωνική λειτουργός & Τραγούδα Χριστίνα, ψυχολόγος