Οι μαθητές/τριες των Α΄ & η Β΄ τάξεων στο πλαίσιο του προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων με τίτλο «Τα συναισθήματά μου κι εγώ» έφτιαξαν φατσούλες συναισθημάτων από χαρτόνια σε διάφορα χρώματα, έπαιξαν παντομίμα συναισθημάτων και μέσω δραματοποίησης εντόπισαν τα συναισθήματα που κρύβονται πίσω από διάφορες γκριμάτσες. Στόχος η αναγνώριση των τρόπων έκφρασης των συναισθημάτων. Διάβασαν το βιβλίο «Η παλέτα των συναισθημάτων» και συζήτησαν για τα συναισθήματα της πρωταγωνίστριας. Δημιούργησαν τροχούς συναισθημάτων-χρωμάτων αντιστοιχίζοντας χρώματα με συναισθήματα. Κατασκεύασαν έναν ανθόκηπο, σχεδίασαν και έκοψαν λουλούδια από χρωματιστά χαρτόνια, στα πέταλα των οποίων κάθε μαθητής/τρια έγραψε εκείνα τα στοιχεία για τον εαυτό του/της που τον κάνουν ξεχωριστό. Με αυτόν τον τρόπο όρισαν τον εαυτό τους στο κοινωνικό σύνολο της τάξης και κατ’ επέκταση της σχολικής κοινότητας, ενισχύθηκε η αυτοποπεποίθησή τους και αισθάνθηκαν τόσο ίδιοι μα και τόσο ξεχωριστοί. Άκουσαν τραγούδια σχετικά με τα χρώματα, όπως το «Ποιο το χρώμα της αγάπης» του Λουδοβίκου των Ανωγείων και το «Ουράνιο τόξο» από την παιδική χορωδία του Σπύρου Λάμπρου. Επιπλέον, δημιούργησαν μίξεις χρωμάτων με τέμπερες και πινέλα και τις συνδύασαν με συναισθήματα.
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Αρζόγλου Στεφανία (Α΄) & Σανιδά Ελένη (Β΄).
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Αρζόγλου Στεφανία (Α΄) & Σανιδά Ελένη (Β΄).