Οι μαθητές/-τριες της Γ΄ Δημοτικού χρησιμοποίησαν την ψηφιακή πλατφόρμα Beebot και με παιχνίδια λαβυρίνθου, γνώρισαν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και της ρομποτικής. Με το παιχνίδι ''Φιδάκι'' εισήχθησαν στα μαθηματικά με τρόπο διασκεδαστικό, ατομικά και ομαδικά. Οι μαθητές της Ε΄ Δημοτικού συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό παιχνίδι Return to Earth (codeweek.eu). Αξιοποιώντας την οπτική γλώσσα προγραμματισμού Scratch (scratch.mit.edu) δημιούργησαν τα δικά τους παιχνίδια, αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητά τους και τις βασικές δεξιότητες προγραμματισμού.
Επιμέλεια: Σιώμος Κωνσταντίνος ΠΕ71


